5 τρόποι για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας

Σε αυτό το άρθρο:

Θα ενημερωθείτε για τις παραμέτρους που «κρατούν» έναν επισκέπτη στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.

Όλοι κάποια στιγμή έχουμε δει ιστοσελίδες (αποτέλεσμα web design) και έχουμε μείνει με το στόμα ανοιχτό.

Έχουν φανταστικό UX, καταπληκτικές εικόνες, χρώματα που ξεχωρίζουν, εξαιρετικό περιεχόμενο.

Κάθε φορά που βλέπουμε μία τέτοια ιστοσελίδα, οι πιθανότητες να την μοιραστούμε με τους φίλους μας στα κοινωνικά δίκτυα πολλαπλασιάζονται.

Αυτό συνοψίζει το είδος του σχεδιασμού ιστοσελίδας στο οποίο κάθε ηλεκτρονική επιχείρηση θα πρέπει να στοχεύει.

Αντ’ αυτού, οι επιχειρήσεις προτιμούν συνήθως τις χαμηλές τιμές και επιλέγουν προκατασκευασμένες ιστοσελίδες από υπηρεσίες όπως το Weebly και το Godaddy.

Σίγουρα, σας δίνεται η δυνατότητα να αγοράσετε κάποια ιστοσελίδα για 20 ευρώ.

Αλλά τι σκοπό θα εξυπηρετήσει μία τέτοια ιστοσελίδα; Μπορεί να σας φέρει πελάτες; Σε τι θέση θα την κατατάξει η Google; Και το πιο σημαντικό, θα αρέσει σε όσους την επισκέπτονται;

Το web design πρέπει να έχει ως επίκεντρο το κοινό σας και να είναι προσαρμοσμένο στις δικές του ανάγκες και στη δική σας αντίληψη.

Ευτυχώς, αυτό είναι ευκολότερο από ότι ακούγεται.

Στη συνέχεια θα διαβάσετε πέντε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στην κατασκευή ιστοσελίδων που «τραβούν» τα βλέμματα.

Γνωρίστε το ακροατήριό σας

Δεν μπορείτε να περιμένετε να συνδεθείτε με το κοινό σας χωρίς να έχετε σαφή κατανόηση για το ποιο είναι αυτό το κοινό.

Για να μπορέσετε να συνδεθείτε με το κοινό το οποίο έχετε ως στόχο, θα πρέπει να το γνωρίσετε όπως τον εαυτό σας.

Υπάρχουν δύο εύκολοι τρόποι για να το πετύχετε.

  • Εγκαταστήστε το Analytics και παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας.
  • Χρησιμοποιήστε το μηχανισμό διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να μάθετε τι αρέσει στους επισκέπτες σας και με τι ακριβώς αλληλεπιδρούν.

Το Facebook έχει ένα εκπληκτικό εργαλείο που ονομάζεται Insights, το οποίο εμβαθύνει στα στοιχεία του κάθε επισκέπτη. Μπορείτε να μάθετε τα πάντα για αυτούς, από τον τόπο που ζουν, την ηλικία τους, τα ενδιαφέροντά τους, μέχρι τις συμπάθειες και τις αντιπάθειές τους.

Παρόμοια μπορείτε να εργαστείτε και με το Analytics του Twitter.

Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα και από τις τρεις πηγές για να προσαρμόσετε την ιστοσελίδα σας στις ανάγκες του κοινού σας.

Κάντε τους να μείνουν

Εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι τα δομικά σχεδιαστικά στοιχεία της ιστοσελίδας. Τα χρώματα, ο πρωτοποριακός σχεδιασμός, οι σελίδες προορισμού (landing pages), τα κινούμενα γραφικά και η χρήση εφαρμογών μπορούν να μετατρέψουν μία απλά καλή ιστοσελίδα σε μία εκπληκτική ιστοσελίδα.

Κάντε τους να μείνουν. Δώστε τους αρκετές ενδιαφέρουσες πληροφορίες οι οποίες θα κάνουν το χρόνο που περνούν στην ιστοσελίδα σας να αξίζει.

Τα κείμενα που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα σας είναι πρωτεύουσας σημασίας. Μισθώστε τις υπηρεσίες ενός καλού δημιουργού περιεχομένου.

Οργανώστε τα κείμενά σας με τρόπο που να τα κάνει ευκολοδιάβαστα.

Το WordPress σας επιτρέπει να κάνετε όλα αυτά με οικονομικό και εύκολο τρόπο. Ελάτε σε επικοινωνία με κάποιον έμπειρο σχεδιαστή WordPress και εξηγήστε του τις απαιτήσεις σας.

Το UX είναι το κλειδί

Μπορεί να έχετε την πιο όμορφη ιστοσελίδα, αλλά αν δεν είναι παράλληλα και λειτουργική, εύκολη στην πλοήγηση και διαδραστική, οι πιθανότητες αύξησης του ποσοστού εγκατάλειψης αυξάνονται.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το κοινό σας το 2019 αναζητά ιστοσελίδες με εύχρηστη και ευκολονόητη εμπειρία χρήσης.

Κάθε επισκέπτης της ιστοσελίδας σας πρέπει να ξέρει αμέσως πώς να προχωρήσει, να υποβάλει μια ερώτηση, να πραγματοποιήσει μια αγορά ή να την προωθήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αν ο επισκέπτης σας νιώσει χαμένος, θα πρέπει να ξανασκεφτείτε αμέσως το σχεδιασμό του UX σας.

Κρατήστε το απλό

Κάποια πράγματα είναι καλύτερο να μην αλλάζουν και να παραμένουν απλά. Για παράδειγμα η βασική πλοήγηση στην ιστοσελίδα σας. Δεν χρειάζεται να παίζετε ή να την αλλάζετε συχνά.

Εάν έχετε μία σελίδα «Σχετικά με εμάς», για παράδειγμα μην της αλλάζεται το όνομα με κάτι φανταχτερό όπως «Ανακαλύψτε μας» ή «Η ιστορία μας».

Με αυτόν τον τρόπο θα διευκολύνετε το κοινό σας να γνωρίζει τι θέλετε να πείτε. Και θα τους αρέσει περισσότερο.

Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι γρήγορη και responsive

Οι τελευταίες δύο πολύ κρίσιμες μεταβλητές που βοηθούν μια επιχείρηση να συνδεθεί με το κοινό της, είναι ένας γρήγορος δικτυακός τόπος, έτοιμος για χρήση σε κινητά (responsive). Και όταν λέμε γρήγορος, εννοούμε για χρόνο φόρτωσης σελίδας μικρότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα.

Εάν η ιστοσελίδα σας εξακολουθεί να χρειάζεται 25 δευτερόλεπτα για να φορτώσει και πιστεύετε πραγματικά ότι συμμορφώνεστε με τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου, τότε κάνετε μεγάλο λάθος. Μιλήστε σε έναν έμπειρο σχεδιαστή ιστοσελίδων για τη βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας σας.

Ελπίζουμε να σας λύσαμε κάποιες από τις απορίες σας για ένα πετυχημένο web design. Αν όμως εξακολουθείτε να δυσκολεύεστε να συνδεθείτε με το κοινό σας επικοινωνήστε μαζί μας. Μπορούμε να βοηθήσουμε.

Εγγραφή στο Newsletter

Εάν θέλετε να λαμβάνετε όλα τα πρόσφατα άρθρα, με συμβουλές και οδηγούς για το χώρο του digital marketing, συμπληρώστε το email σας στην παρακάτω φόρμα.