Στρατηγική αναρτήσεων: Η έλλειψή της βλάπτει τα social media σας

Σε αυτό το άρθρο:

Θα αποφασίσετε αν θα πρέπει να απευθυνθείτε σε επαγγελματίες για τη διαχείριση των social media της επιχείρησής σας.

Μερικές φορές πρέπει να ακολουθείτε με κλειστά τα μάτια τις συμβουλές των ειδικών και να δέχεστε τα πράγματα όπως έρχονται αναφορικά με τις τάσεις του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων.

Παρά το γεγονός ότι τα social media έχουν εξελιχθεί από ένα περιστασιακό χόμπι σε μια επίμονη και εθιστική συνήθεια για εκατομμύρια ανθρώπους, μερικοί σκεπτικιστές εξακολουθούν να κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους όταν πρόκειται για τη χρήση επαγγελματικών υπηρεσιών για την αξιοποίηση της δύναμης των κοινωνικών δικτυών στη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας.

Παραμένει όμως γεγονός, πως τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μία δυναμική πηγή ζωτικών πληροφοριών, αλλά και επισκεψιμότητας για την επιχείρησή σας.

Και πρέπει να τα αντιμετωπίζετε με σεβασμό, ακριβώς όπως θα αντιμετωπίζατε οποιαδήποτε άλλη μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, όπως το SEO.

Δεν μπορείτε να κάνετε τυχαίες αναρτήσεις, μόνο και μόνο για να τις κάνετε. Πρέπει να έχετε στη διάθεσή σας, ένα στρατηγικό σχέδιο που να δικαιολογεί κάθε ενέργεια που θα κάνει το brand σας στις διάφορες πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Διαβάζοντας το κείμενο που ακολουθεί θα σας γίνει ξεκάθαρο αν μπορείτε να «τρέξετε» οι ίδιοι τα κοινωνικά δίκτυα της εταιρίας σας ή αν θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιον επαγγελματία του χώρου.

Επιτρέψτε μας σας εξηγήσουμε τι εννοούμε.

Περιεχόμενα

Η συνέπεια συμβάλλει στην οικοδόμηση οργανικής παρουσίας

Η δημιουργία στρατηγικής για τα Κοινωνικά Δίκτυα βοηθά στο να προγραμματίσετε τι θα αναρτήσετε εβδομάδες εκ των προτέρων, σύμφωνα πάντα με τους στόχους της επιχείρησής σας.

Μπορείτε ακόμα, να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις ανάλογα με την ώρα που οι επισκέπτες της σελίδας σας είναι πιο ενεργοί.

Όλες οι πλατφόρμες Social Media έχουν εργαλεία που σας δίνουν λεπτομερώς όσες πληροφορίες χρειάζεστε.

Έτσι θα αποκτήσετε συνέπεια στις αναρτήσεις σας.

Η συνέπεια στο χρόνο και την ποιότητα των δημοσιεύσεών σας είναι αυτό που βοηθά στην οικοδόμηση μιας οργανικής παρουσίας για το εμπορικό σας σήμα.

Η έλλειψη συνέπειας από την άλλη είναι αυτή που οδηγεί στην αποτυχία του μάρκετινγκ στα Κοινωνικά Δίκτυα.

Ξοδεύετε τον πολύτιμο χρόνο σας

Σε οποιαδήποτε μορφή επιχείρησης, ο χρόνος είναι ανεκτίμητος και πρέπει να χρησιμοποιείται για τη δημιουργία υπεραξίας.

Η απουσία σχεδίου για τα Κοινωνικά Δίκτυα σας κάνει να ξοδεύετε τον πολύτιμο χρόνο σας για να αποφασίζετε κάθε φορά τι να δημοσιεύετε.

Σκεφτείτε λοιπόν να αναθέσετε το Social Media Marketing της επιχείρησής σας σε ειδικούς. Ίσως να χρειαστεί μια αρχική ανταλλαγή ιδεών, αλλά ως εκεί.

Αυτό που θα πάρετε ως αντάλλαγμα είναι μελετημένες αναρτήσεις, τόσο στο περιεχόμενο, όσο και στο χρόνο δημοσίευσης, είτε πρόκειται για κείμενα, είτε για φωτογραφίες και βίντεο.

Αλλά κυρίως αυτό που θα πάρετε είναι η ικανοποίηση ότι οι αναρτήσεις της επιχείρησής σας απολαμβάνουν likes, κοινοποιήσεις και προβολές.

Δεν αντιλαμβάνεστε το κοινό σας

Ένα από τα πράγματα που κάνουν τα Κοινωνικά Δίκτυα ανεκτίμητα είναι ότι σας βοηθούν να αντιλαμβάνεστε καλύτερα το κοινό σας.

Αλλά για να μπορείτε να αναλύετε την συμπεριφορά του κοινού σας, πρέπει να εντάξετε στην στρατηγική σας στοιχειά όπως είναι τα ερωτηματολόγια και τα γκάλοπ. Τα στοιχεία αυτά θα σας βοηθούν να αναλύεται την αφοσίωση του κοινού, αλλά παράλληλα και να κατανοείτε τα προβλήματα που αυτό αντιμετωπίζει.

Τα δεδομένα είναι ζωτικής σημασίας για την παραμετροποίηση ολόκληρης της διαδικτυακής παρουσίας σας, συμπεριλαμβανομένης της ιστοσελίδας, του περιεχομένου και των στρατηγικών μάρκετινγκ της επιχείρησής σας.

Η δημιουργικότητά σας αμβλύνεται

Όταν είστε συνεχώς με το άγχος για την επόμενη δημοσίευση στα κοινωνικά δίκτυα, αυτό επιδρά αρνητικά στη δημιουργικότητά σας.

Και η δημιουργικότητα είναι κρίσιμη στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πρέπει να δημιουργήσετε αναρτήσεις ελκυστικές, ενδιαφέρουσες και ευανάγνωστες, που να συμβαδίζουν με τα υπόλοιπα επιχειρηματικά σας σχέδια.

Έχοντας στα χέρια σας χρόνο ώστε να είστε δημιουργικοί, μπορείτε να δημιουργήσετε καλύτερες αναρτήσεις, βίντεο, podcasts, ζωντανές αναμεταδόσεις, η οποιοδήποτε άλλο διαδραστικό στοιχείο που βοηθάει να συνδεθείτε με το κοινό σας.

Συμπέρασμα

Αν οποιοδήποτε από τα παραπάνω ισχύει στη δική σας περίπτωση, πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά τη δημιουργία μίας λειτουργικής και άρα αποτελεσματικής στρατηγικής για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πρέπει να οργανωθείτε, να προγραμματίσετε εβδομάδες ή ακόμα και μήνες εκ των προτέρων, να εφαρμόζετε στατιστικά στοιχεία, να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας, να είστε δημιουργικοί και, το σημαντικότερο, να είστε συνεπείς.

Εάν δεν έχετε τον απαιτούμενο χρόνο, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό στο social media marketing.

Εγγραφή στο Newsletter

Εάν θέλετε να λαμβάνετε όλα τα πρόσφατα άρθρα, με συμβουλές και οδηγούς για το χώρο του digital marketing, συμπληρώστε το email σας στην παρακάτω φόρμα.