Μετάβαση σε τηλεφωνικό κέντρο VoIP

Σε αυτό το άρθρο:

Θα αντιληφθείτε πως η μετάβαση σε VoIP τηλεφωνικό κέντρο είναι μονόδρομος για κάθε επιχείρηση.

Για μεγάλο χρονικό διάστημα πριν τη χρήση του VoIP, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στα μεγάλα κόστη ενός κέντρου εξυπηρέτησης πελατών.

Στη συνέχεια, τα εξωτερικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών ήρθαν για να γεφυρώσουν το χάσμα.

Ακόμη όμως και η εξωτερική ανάθεση του τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να είναι ακριβή λύση, ειδικά για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις.

Η άφιξη του VoIP εξισορρόπησε την κατάσταση.

Πλέον, ακόμα κι αν έχετε μία ατομική επιχείρηση, μπορείτε να έχετε ένα αξιόπιστο και παραμετροποιήσημο τηλεφωνικό κέντρο για την επιχείρησή σας, με κόστος που μπορεί να προσαρμοστεί στον προϋπολογισμό σας.

Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι περισσότερες επιχειρήσεις, αυτές τις μέρες, αλλάζουν τα παραδοσιακά αναλογικά τηλεφωνικά κέντρα με ψηφιακά τηλεφωνικά κέντρα VoIP, ή βάζουν για πρώτη φορά τηλεφωνικά κέντρα VoIP.

Απομακρυσμένη πρόσβαση

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ενός ψηφιακού, εικονικού τηλεφωνικού κέντρου VoIP, είναι ότι μπορεί να είναι λειτουργικό από οποιαδήποτε απομακρυσμένη γωνιά του κόσμου, εφόσον εσείς ή οι υπάλληλοί σας έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Οι κλήσεις δρομολογούνται μέσω ενός δικτύου IP στη θέση μιας συμβατικής τηλεφωνικής γραμμής είτε σε εφαρμογή στα έξυπνα κινητά τηλέφωνα.

Έτσι, εσείς και οι υπάλληλοι σας μπορείτε να μεταφέρετε τον τηλεφωνικό αριθμό της επιχείρησής σας και εκτός γραφείου, αλλά και τον εσωτερικό σας αριθμό για τις ενδοεταιρικές κλήσεις.

Αν η επιχείρησή σας διαθέτει γραφεία σε διαφορετικά κτήρια, σε διαφορετικές πόλεις, σε διαφορετικές ηπείρους ακόμα, αυτά μπορούν να συνενωθούν με ένα τηλεφωνικό κέντρο VoIP.

Λιγότερο άγχος

Εάν έχετε κάποια στιγμή βρεθεί σε κάποιο φυσικό τηλεφωνικό κέντρο, θα έχετε αντιληφθεί πόσο χαοτικό ακούγεται. Τα επίπεδα άγχους βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Τα επίπεδα SLA πρέπει να πληρούνται. Ένας ελάχιστος αριθμός κλήσεων πρέπει να απαντάται κάθε μέρα.

Το άγχος ενός υπαλλήλου μπορεί γρήγορα να τσακίσει κάποιον άλλο επηρεάζοντας την παραγωγικότητα και την απόδοση συνολικά.

Ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο VoIP, από την άλλη πλευρά, είναι λιγότερο αγχωτικό.

Ο εργαζόμενος μπορεί να εργάζεται από σχεδόν οποιοδήποτε μέρος, αρκεί αυτό να ανταποκρίνεται στις ελάχιστες απαιτήσεις.

Τα κέντρα κλήσεων VoIP αυτές τις μέρες ενσωματώνουν λειτουργίες, όπως η αυτοματοποιημένη διανομή κλήσεων (ACD) και η διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR), η οποία φιλτράρει τις κλήσεις και την κατευθύνει στο πιο κατάλληλο άτομο.

Αυτό επιτρέπει στους εργαζόμενους να ορίσουν τους χρόνους εργασίας τους αν χρειαστεί.

Για την επιχείρηση, αυτό μεταφράζεται σε σημαντική μείωση του κόστους.

Μεγεθύνετε την επιχείρησή σας

Καθώς μεγαλώνει η επιχείρησή σας, θα υπάρχει και μεγαλύτερη ζήτηση για το τηλεφωνικό κέντρο. Ας υποθέσουμε ότι ξεκινήσατε με 15 υπαλλήλους στο τηλεφωνικό κέντρο που μπορούν να απαντήσουν σε 1000 κλήσεις την ημέρα.

Δύο μήνες μετά, οι πωλήσεις σας αυξάνονται, όπως και η εισροή κλήσεων στο τηλεφωνικό σας κέντρο.

Έχετε μόνο μία επιλογή.

Για να μπορέσετε να επεκτείνετε την υποδομή σας, ώστε να φιλοξενήσετε νέους υπαλλήλους που θα μπορέσουν με τη σειρά τους να χειριστούν την αυξημένη ένταση των κλήσεων, θα πρέπει να πραγματοποιήσετε προγραμματισμένες διακοπές στο τηλεφωνικό σας κέντρο. Τώρα σκεφτείτε πόσες φορές θα πρέπει να το κάνετε αυτό μέσα σε δύο χρόνια.

Ένα κέντρο κλήσεων VoIP, από την άλλη πλευρά, μπορεί να κλιμακωθεί με το πάτημα ενός κουμπιού.

Απλά αυξήστε το εύρος ζώνης της σύνδεσή σας στο διαδίκτυο και προσθέσετε όσες γραμμές χρειάζεστε στο υπάρχον τηλεφωνικό κέντρο.

Αν εξακολουθείτε να αγωνίζεστε με παρωχημένα συστήματα τηλεφωνικών κέντρων που απειλούν τον προϋπολογισμό και τους πόρους σας, τότε είναι πλέον καιρός να στραφείτε σε ένα VoIP.

Η QUESTIT ειδικεύεται στην παροχή βοήθειας σε εταιρείες που θέλουν να δημιουργήσουν VoIP τηλεφωνικά κέντραΕπικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.

Εγγραφή στο Newsletter

Εάν θέλετε να λαμβάνετε όλα τα πρόσφατα άρθρα, με συμβουλές και οδηγούς για το χώρο του digital marketing, συμπληρώστε το email σας στην παρακάτω φόρμα.