Ακολουθόντας μερικές απλές συμβουλές μπορείτε να κάνετε τους λογαριασμούς σας στα κοινωνικά δίκτυα να «μοιάζουν» με το σάκο του Άγιου Βασίλη. Θα είναι γεμάτος με καλούδια τα οποία οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν για να κάνουν το μάρκετινγκ τους πιο αποτελεσματικό.
Δεν μας πιστεύετε; Ποια άλλη μορφή μάρκετινγκ σας δίνει τόσα πολλά;
- Άμεση πρόσβαση στην ομάδα κοινού στην οποία στοχεύετε (δωρεάν).
- Ένας ολόκληρος θησαυρός διαδικτυακών επισκεπτών που μπορεί να οδηγηθεί στην ιστοσελίδα σας.
- Εάν χρησιμοποιείτε τα Κοινωνικά Δίκτυα με επιτυχία, μπορείτε να περιορίσετε το κόστος του προϋπολογισμού σας για SEO και PPC.
- Υπάρχουν εργαλεία που σας επιτρέπουν να μετρήσετε την απόδοσή σας σε αυτές τις πλατφόρμες με άμεσα αποτελέσματα, που σας επιτρέπουν να κάνετε γρήγορες και αποτελεσματικές αλλαγές.
Δίνοντας προσοχή στις 5 συμβουλές που ακολουθούν, θα παρατηρήσετε αύξηση της τάξης του 55% με 72% συμμετοχή στις δημοσιεύσεις σας.
Εδώ θα πρέπει να σας προειδοποιήσουμε ότι πρέπει να είστε αρκετά ικανοί ώστε να ζυγίζετε σωστά τα πολλαπλά καθήκοντα και τις ευθύνες που απορρέουν από αυτήν την ενασχόληση, για να μετράτε τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας.
Επίσης πρέπει να είστε σε θέση να ζυγίζετε τα υπέρ και τα κατά, διαθέτοντας την ικανότητα να εκτελείτε πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα.
Εδώ χρησιμεύουν οι καλές δεξιότητες στο Social Media Marketing.
Και αν δεν είστε ειδικός (όπως οι περισσότεροι άλλωστε), τότε θα βρείτε 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουμε να προχωρήσετε.
Περιεχόμενα
Η ποιότητα είναι το κλειδί
Όλος ο κόσμος χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τι κάνει, λοιπόν, εσάς να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό;
Δημιουργείτε δημοσιεύσεις που έχουν αξία για το κοινό σας;
Είναι τόσο καλό το περιεχόμενο των δημοσιεύσεών σας, ώστε όσοι το βλέπουν απλά να θέλουν να το αναδημοσιεύσουν;
Το περιεχόμενο των δημοσιεύσεών σας θα πρέπει να είναι ανθεκτικό στο χρόνο, να απαντά σε ερωτήσεις, να είναι χιουμοριστικό, να αντιπροσωπεύει το κοινό σας.
Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για δημοσίευση στο blog σας, ή για podcast.
Εργαστείτε πάνω στις δημοσιεύσεις σας. Κάντε τες να ξεχωρίζουν.
Προσδιορίστε την καλύτερη σας πλατφόρμα
Ορισμένες επιχειρήσεις βγάζουν χρήματα με το Facebook. Άλλες τα πάνε πολύ καλύτερα στο Instagram.
Κάντε συγκρίσεις μεταξύ κόστους και απόδοσης επένδυσης στα κοινωνικά κανάλια σας.
Πρέπει να προσδιορίσετε τις πλατφόρμες που σας δίνουν την μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) και να διαθέσετε τους πόρους σας ανάλογα.
Προφανώς, οι πόροι σας θα πρέπει να διατίθενται στην κοινωνική πλατφόρμα με τις καλύτερες επιδόσεις.
Πρέπει να γνωρίζετε την καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύετε
Το κοινό σας μπορεί να ζει σε διαφορετικές χρονικές ζώνες ή να είναι ενεργό σε διαφορετικές ώρες της ημέρας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πρέπει να προσδιορίσετε τον καλύτερο δυνατό χρόνο για να δημοσιεύσετε το περιεχόμενό σας.
Και αυτός είναι όταν το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού είναι ενεργό στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και μπορείτε να έχετε τη μέγιστη δυνατή αλληλεπίδραση για κάθε δημοσίευση.
Για να προσδιορίσετε αυτή τη στιγμή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα analytics.
Το Facebook, για παράδειγμα, σας ειδοποιεί αυτόματα για τον καλύτερο δυνατό χρόνο δημοσίευσης του περιεχομένου σας.
Σε άλλες πλατφόρμες, μπορείτε να διαιρέσετε τις προγραμματισμένες αναρτήσεις σας σε διαφορετικές ώρες της ημέρας και να το επαναπροσδιορίζετε ανάλογα με την απόκριση που θα έχετε κάθε φορά.
Χρειάζεται μέτρο στις δημοσιεύσεις
Το ξέρουμε πως έχετε ακούσει για τη συνέπεια χιλιάδες φορές. Οπότε δεν θα την αναφέρουμε ξανά.
Απλά βεβαιωθείτε πως δουλεύετε σύμφωνα με τις μετρήσεις.
Εάν ακόμα και μια μικρή αύξηση σε οποιαδήποτε δραστηριότητα (πιο συχνό Tweeting, η Live Feeds στο Instagram) επιφέρει σημαντική βελτίωση στα αποτελέσματα (κίνηση, πελάτες), συνεχίστε να κάνετε μικρές, μικρές αυξήσεις στη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Χρειάζεται όμως προσοχή ώστε να μην αρχίσετε να γίνεστε αντιπαραγωγικοί.
Η ιδέα είναι να δημιουργείτε υπεραξία και όχι να φτάνετε στο σημείο να γίνεστε ενοχλητικοί.
Υπάρχει λοιπόν μία λεπτή γραμμή ανάμεσα στην υπεραξία και στην ενόχληση. Αυτός είναι ο λόγος για να προσλάβετε και μία εταιρία διαχείρισης των κοινωνικών δικτύων.
Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας
Δεν υπάρχει έλλειψη περιεχομένου στο Διαδίκτυο. Το μεγαλύτερο μέρος του είναι διασκεδαστικό και δωρεάν, χωρίς εμπορικούς σκοπούς.
Έτσι το ακροατήριο στο οποίο θέλετε να απευθυνθείτε δεν έχει κάποιον προφανή λόγο να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σας, εκτός αν του είσαστε απολύτως απαραίτητοι. Αλλά δεν πρέπει να περιμένετε μέχρι τότε.
Ξεκινήστε συνομιλίες. Αλληλεπιδράστε. Αυτός είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους δικτύωσης και έχει περισσότερα οφέλη απ’ όσα μπορείτε να φανταστείτε.
Πρέπει όμως να ξέρετε για τι να συζητήσετε. Καταστρώστε ένα σταθερό σχέδια για να παρακολουθείτε τι συμβαίνει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ένα σχέδιο που θα ξεχωρίζει τις λέξεις και τις φράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά και να μπορούν να αρχίσουν συνομιλίες.
Εάν προσέξετε αρκετά, θα ανακαλύψετε ότι το κοινό λέει πάντα αυτό που ψάχνει. Οπότε αυτό που μένει σε εσάς είναι να το εκμεταλλευθείτε.
Εγγραφή στο Newsletter
Εάν θέλετε να λαμβάνετε όλα τα πρόσφατα άρθρα, με συμβουλές και οδηγούς για το χώρο του digital marketing, συμπληρώστε το email σας στην παρακάτω φόρμα.